לצוות "טור - דה - פרנס" ובמיוחד לג'ולי !
ברצוננו להודות על ארגון ותיאום הטיול המקסים שחווינו בצרפת - שבוע מופלא בפריז ובדיסני ! הכל היה ללא דופי - הטיסות, ההסעות הפנימיות בין המלונות והמלונות עצמם שהיו ברמה גבוהה מאד. כמי שיצר איתכם קשר מבלי לקבל מידע מוקדם או המלצות אי חייב לציין כי כל מה שהובטח קוים ומעבר לכך. ברצוננו לציין את ג'ולי שעמדה איתנו בקשר בכל עניין ודבר, כל הכבוד !
נשמח להמליץ לחברינו עליכם ובעתיד לנסוע שוב לצרפת באמצעותכם.
בברכת שנה טובה.

בברכה, עופר נתיב

לצוות טורס דה פרנס
ילדיי חזרו מאושרים מפריז ומיורו. כל ההתחייבויות שלכם מולאו באופן קפדני. ההסעות השונות בוצעו במדויק, המלונות תואמו כהלכה, הכרטיסים פתחו את הדלתות המתאימות – והעיקר, ארגנת חבילת נופש כייפית ובעלת ערך לילדיי. אני שוב מבקש להודות לך על השירות הקשוב, הקפדני, הזריז, מאיר הפנים, הנעים כל כך. כפי שכתבתי לך קודם לכן, אני עובד עם ארגונים רבים ורק מעטים מהם יכולים להתהדר בתרבות שירותית כפי שאתה הפגנת. למרות אישיותי הקפדנית, לא הלאיתי אותך בשאלותיי וטרחת אף להשיב לי בשבת. אם ניתן, אציע רק שמשרדכם בפריז, מערכת הניתוב הקולית, תאפשר גם דיאלוג באנגלית. כזכור, לא הצלחתי לתקשר עם המערכת עקב חוסר בקיאותי בצרפתית (זה אכן סינדרום מוכר של הצרפתים, אך מאחר וזה גוף שלכם, יתכן וניתן להרחיב את המענה אף לאנגלית.
הדבר היחיד המצער לגביכם, שאני מבין שאתם נותנים שירותים רק לצרפת. אחרת הייתי הופך אתכם ואותך לסוכני הנסיעות שלנו לחו"ל.

יישר כוח גדול ותודה ענקית!
יעקב צימרמן
תמרת

שלום רב לצוות ב"טורס דה פרנס"
חזרנו לפניי כיומיים מעשרה ימים מרתקים בצרפת, נהנו מכל רגע ובעיקר מהאירגון המצויין והתיאומים השונים.
שלושת המקומות בהם לנו היו לשביעות רצוננו וענו על צרכינו.תיאום הפרקים, ההסעות, הרכב, הכרטיסים(אפילו לא ידענו שיש לנו פאסט פאסט) הכל היה פשוט קסום ומופלא!
בעזרתכם, אדיבותכם ובעיקר מקצועיותיכם הרווחנו חופשה משפחתית מדהימה!!
אנו נוסעים כבר כחמש שנים מדיי קיץ לחופשה משפחתית, כזו חופשה מתואמת ללא תחושה ש"דפקו אותנו" לא הייתה לנו!
חייבת לציין שהגעתי אליכם ללא שום מידע קודם ומאד חששתי....
ממליצה עליכם בחום לכל מכריי, ובעיקר רוצה להודות לתמי גילעד הסוכנת שענתה בסבלנות ואיכפתיות לשאלותינו.
חווינו איתכם חוויה נעימה שמחזירה קצת את תחושת האמון שעוד יש נותני שירות טובים במדינתינו.
טליה גולדנברג והמשפחה!

לצוות טורס דה פרנס
ברצוני להודות לכם על העזרה בתכנון הטיול וההדרכה לצרפת.
כבר מהיציאה משדה התעופה וההסעה לבית המלון הורגש שלא טעינו בבחירה בחברתכם.
בתי המלון שהמלצתם עליהם היו ברמה גבוהה ומעבר לציפיות בתי מלון ברמה של 2-3 כוכבים ונהנו לשהות בהם.
הרכב השכור היה ברמה C אבל לא פחות ולא יותר חיכתה לנו מרצדס.
תודה תודה ושוב תודה
אביבה רוני והילדים
מור ורז רוסבי.

לצוות טורס דה פרנס
המון תודה על העזרה והאכפתיות שגילתם להצלחת טיול בר המצווה של בנינו בר.
מודים מאוד ומוקירים
משפחת הסנס
מלכה, רונן, בר, עומרי ורועי.

לצוות טורס דה פרנס
ניסיתי להתקשר ולבלא הצלחה, לכן אני שולח מייל.
שולה, נועה ואני מבקשים להודות לכם מקרב לב על הכל, השרות הנפלא, המלון, השייט הבלתי נשכח והקשר החשוב איתכם.
אנא שימרו על קשר ועדכנו אותנו.
צביקה אביב.

לצוות טורס דה פרנס
ברצוננו להודות לכם על תשומת לבכם ועל התייחסותכם האישית בארגון הטיול הנפלא שתכננתם לי, לשלושת ילדי ולשני נכדי מתאריך 9/6/05 ועד תאריך 15/6/05 לפריז, פוטורוסקופ וליורו-דיסני.
בתודה ובברכה,
ניצה זיו והמשפחה המורחבת.

לצוות טורס דה פרנס
חזרתי יחד עם בתי מטיול בפריז שתוכנן באמצעותכם. נהנינו מאוד ומאז אני משווקת אתכם אצלינו בחברה.
תודה רבה,
אורית ישראל.

תודה רבה על העזרה שלכם!
על זה שעזרתם לי להביא לאמא שלי אושר ושמחה.
נשמח להשתתף בשירותכם בנסיעות הבאות שלנו ושל בני משפחתינו.
מריאנה בונדרנקו.

עבור צוות תור דה פרנס מאת משפחות מחרז ופישפלד
חזרנו מחופשה משפחתית בפריז, אשר כל שרותי הקרקע שלה תואמו על ידי תור דה פרנס. (מלונות העברות וכו) רצינו להודות על השרות החם והאדיב שלכם, על האמינות במתן העצות הרעיונות והשירותים. כל אחד מהמלונות בהם שהינו התאים לצרכים שלנו מבחינת מיקום, תנאי מגורים תקציב והתאמה למשפחות עם ילדים. היה מאוד נעים לעבוד איתכם ועם התעריפים הידידותיים שלכם. בכל פניה שלנו אל נציגכם בפריז נענינו בחיוב, היה פשוט כייף לדעת שבכל מקום שהיינו בפריז, עומדת מאחרינו קבוצת אנשים מדהימה שישמחו לטפל בכל בעיה. אנו מעריכים מאוד את מאמציו של ארז המקסים לטפל בכל צרכינו. אנו מאחלים לכם הצלחה בכל אשר תפנו או תעשו, כי אתם אכן ראויים לה!
בברכה יאקי מחרז בשם משפחות מחרז ופישפלד

לצוות טורס דה פרנס
שבועיים אחרי שחזרנו מצרפת ובעת שאנו מארגנים את אלבום התמונות מצאנו כי יש מקום לומר תודה על כל העזרה והמאמץ אשר השקעתם. תודה על בניית המסלול, על המלון המצוין בפריס, הרכב המעולה שקיבלנו, פארק השעשועים והטירה המדהימה בה ישנו. תודה על השירות המצוין, הזמינות בכל עת והדאגה לאורך כל הדרך שמחנו לעבוד איתכם ובשאיפה לעוד הרבה טיולים מצוינים כאלו

הדר ויניב

חזרנו בשבוע שעבר מחופשה בת שמונה ימים בפאריז ורצינו להודות לכם על הארגון, המלונות וההעברות, הכל "דפק כמו שעון" והיה מצויין, בלי רגע אחד של דאגה מיותרת, כזו שאתה חווה לפעמים בחו"ל כשדברים לא מסתדרים כמו שרצית.גם המלון ביורודיסני וגם המלון בפאריז היו מצויינים ומתאימים בדיוק לצרכינו. בהמלצתנו נסעה דרככם עוד משפחה ויחד בילינו בפאריז .בהחלט נעים לדעת שאתם קיימים וכמובן נמליץ עליכם לכל מי שמעוניין ליסוע לפאריז מכיון שיש הרבה חברות שעוסקות בתיאום וכד' אבל מה שאהבתי אצלכם זה היחס האישי והאיכפתיות שגיליתם לאורך כל הדרך.

בברכה
משפחת פרג'י
מצפה עדי

חזרנו משבוע מוצלח שארגנתם לנו בפריז וביורודיסני
המלונות היו מותאמים לצרכינו והשרות בהם היה משביע רצון.
אז אנחנו כמובן מודים לכם ומפיצים את שמכם בקרב חברינו כנותני שירות מעולים במחירים סבירים.

בתודה
אתי לוי , רמה לוי , זיוה חיים

לצוות טורס דה פרנס
רציתי להודות לכם באופן אישי על הטיול המושלם שארגנתם עבורינו בצרפת . הכול דפק כמו שצריך , הבתי מלון היו מצוינים , הטיפול באויס מעולה והעברות ללא רבב. הערה אחת לתשומת הלב : היינו שתי משפחות ובבתי מלון היינו צריכים להתאמץ בשביל לקבל חדרים צמודים , שים לב לכך כאשר נוסעים אצלכם יותר ממשפחה אחת. בכל מקרה אמליץ עליכם בחום.

ערן בירנבוים

לא פלא שאתם לא עוסקים בפרסומים, כי אנחנו ה"מטיילים" את העבודה עושים...ובכייף.
וזאת אחרי שיצאנו לטיול בר מצווה באמצעותכם ונהננו מכל רגע,
רצינו להגיד - תודה, תודה רבה על הארגון המוצלח , הבתי המלון שהיו ברמה גבוהה, הסעות בזמן,
הטיסות , הרכב ובכלל בכל דקה מ-15 ימים שבילינו בצרפת באוגוסט 06 הייתה מלווה בהערכה ובהוקרה
לארגון המוצלח.
אנחנו מבחינתינו את עבודת הפרסום נעשה כי באנשים כמותכם לא בכל יום פוגשים וכדאי
שידעו בארץ שאפשר לטייל בעולם וגם - להנות, "ולקבל תמורה עבור התשלום"...ובגדול
אז תודה רבה ושנה טובה ובטח עוד נשתמע...

שלכם הלקוחות הבטוחים
מירה וזאב שמחי מגן-נר

לצוות טורס דה פרנס
ברצונינו להודות לך באופן אישי על השרות והסובלנות לאורך כל זמן ההתקשרות.
הגענו למלון בפריז (נויילי) והופתענו מהכל, המיקום הנהדר החדר שהיה גדול ומרווח והשרות.
כשהגענו ליורו דיסני הופתענו כפליים. הכל גדול מפואר ומדהים.
מרק אני והילדים מקוים כי חופשתינו הבאה תהיה מדהימה כפי שזו היתה.
נמליץ עליכם בחום.

שוב תודה ושנה טובה
מרק וליבנת מובשוביץ. מיתר

ברצוני להודות לכם בחום רב על השירות המסור האדיב והמקצועי אשר קיבלתי ממשרדכם,
מגיע לכם "שאפו" על הכל: החל בתיאור על ה"שאטו" באתר האינטרנט שלכם, דרך הטיפול המסור והאדיב בהזמנה
של גליה במשרדכם וכלה ב"שאטו" עצמו שהיה מעל ומעבר למצופה הן ביופיו והן בשירות בו.
נמליץ בחום לכל דיכפין !!!

משפ' ארגמן
חיפה

שלום רב,

בקיץ האחרון נסענו כל המשפחה - אשתי, אני וחמשת ילדנו לנופש בארופה, דרך טיסות לפריס.

לצערנו רכשנו את כרטיסי הטיסה דרך סוכנות "ישרופליי" אשר פשטה את הרגל בזמן שהיינו בפריס. על כך נודע לנו יממה אחת בלבד לפני הטיסה המיועדת. לציין, שאת סידורי הקרקע - העברות ומלון - רכשנו דרך "טור דה פראנס", אשר היו אדיבים, מקצועיים ויעילים.

כשנודע לנו על בעיית הטיסה - מייד התקשרתי ל"טור דה פראנס" בישראל לבקש סיוע. הם הבטיחו לעזור, ותוך מספר דקות (!) הם התקשרו אלי חזרה, הודיעו לי שכרטיסי טיסה חדשים הופקו עבורנו, במחיר של 149$ הכרטיס (!) , ושהם מחכים לנו בסוכנות הנסיעות בפריס. כמו כן סודרו ענייני ההעברות לשדה התעופה, ושהייה של לילה נוסף במלון שבו שהינו. ואכן - נסענו כולנו לסוכנות בפריס, שם חיכו הכרטיסים החדשים, והמשכנו בטיול שלנו, רגועים ובטוחים. הטיסה ארצה עם "קורס-אייר" היתה נפלאה.

כפי שניתן לשער - משפחה של 7 נפשות הנמצאת בפריס בסוף אוגוסט עם כרטיסי טיסה מבוטלים מהיום למחר - המצוקה היא גדולה, והאתגר לסוכנות הנסיעות הוא לא פשוט. לשמחתנו ולמזלנו מצאנו סוכנות נסיעות מעולה, אחראית, אדיבה, מקצועית ויעילה, אשר פתרה לנו מייד ובאופן מלא את כל בעיותנו, ובמחיר שווה לכל נפש.

ברצוני להודות מקרב לב לכל העובדים ב"טור דה פראנס" ולהמליץ בחום בפני כולם על השרות המעולה והיחס היוצא מן הכלל.

בברכה,
ד"ר אריאל טננבאום

ברצוננו להודות לכם מקרב הלב
על המקצועיות – האמינות – ההבנה – היחס החם והכנות
לאורך כל הדרך בתכנון הטיול שלנו לפאריס בינואר 2007.
למרות שזו אינה הפעם הראשונה שלו בפאריז הליווי,
ההמלצות וההדרכה שלכם עשתה את הטיול למוצלח ביותר.
נשמח להמליץ ולהפיץ את האיכויות שלכם למכרינו בכל הזדמנות !

בתודה והערכה רבה

קרן וגיל חלד – פ"ת

לכל צוות טורס דה פרנס !

ברצוננו להודות לכם על ארגון הטיול המשפחתי לצרפת.

נהננו מאוד כמובן מהטיול עצמו, ויחד עם זאת, הטיפול המסור בכל נושא ארגוני שקשור אליו, גרם לנו לחזור עם טעם של עוד ובביטחון מוחלט לחזור לשם ובעזרתכם!

תודה על הכל!

משפחת אלבו

לכל צוות טורס דה פרנס !

תודות על אירגון ותיאום הטיול הכל עבד כמו שצריך המלונות היו במיקומים מצוינים . בעיקר בפאריז

נהננו מהטיול ומשרותיכם וכמובן מג 'ולי

ומבטיחה להמליץ עליכם לכל מי שנוסע לצרפת
רינה צזנה

To tours de france team

I am sorry my last letter didn't reach you properly. We wanted to thank you for the lovely and well organized tour we had in France. Your treatment here was good and efficient and Erez' treatment at France was pleasant and efficient and gave a good feeling that you have who to speak with at a foreign country, so thank you again and we hope you'll get this letter.
Baruch and Naomi Goldfinger.

we enjoined trip all time we were in France.Good organization and fine
weather turn our travel in to a very nice vacation. Thanks to Tour De
France firm.
Best,
Diana Gutzeit,

ברצוני להודות לך בשמי ובשם משפחתי על הטיפול בחופש שלנו בפריס כל מה שהבטחת היה
המלון טוב מאוד נקי, במקום טוב ורחוב שוקק חיים
השייט היה נחמד מאוד רואים פריס אחרת

היו לנו 7 ימים מלאים מהבוקר עד שעות מאוחרות !

,תודה רבה
עבד נאסר

אשר מנהלת את כל התוכן והחומרים המופיעים באתר החברה – Exclusive France Holidays - חברת טורס דה פראנס הולידייס הינה תחת בעלות חברת תיירות צרפתית